Call us toll free:
Top notch Multipurpose WordPress Theme!
Call us toll free:

elParlante suma al projecte Smooth amb la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra

SMOOTH (Educational Common Spaces. Passing through enclosures and reversing inequalities) és un projecte liderat per la Universitat de Tessàlia (Grècia) que es desenvoluparà durant tres anys (2021-2024). El projecte implica la participació d’unes 50 institucions educatives que s’involucraran en casos d’estudi dissenyats per descobrir si els educational commons poden operar com a catalitzadors per revertir les desigualtats.

elParlante suma a la participació amb Sincronitza’t, conjuntament amb la Universitat Pompeu Fabra, un projecte per a la cocreació i la participació, que recolzant-se en les metodologies del vídeo participatiu, les tecnologies de la informació i comunicació i el teatre social, pretenen afavorir la vinculació, l’apoderament i el sentit de pertinença d’adolescents nouvinguts, o en procés d’arrelament, al seu nou entorn, contribuent a la trajectòria educativa i personal.

Durant vàries formacions, hem estat amb Associació Educativa Integral del Raval i l’equip de la UPF per intercanviar i compartir experiències i perspectives sobre l’educació i la comunicació. 

Resultat del vídeo participatiu de Sincronitza’t 2021

L’objectiu és poder aplicar els educational commons a la nova edició de Sincroniza’t a l’aula d’acollida de l’Institut Vall d’Hebron. D’aquesta manera, crear un espai de ciutadania democràtica i experimentació de noves formes de pensar i fer sobre la base de la igualtat, la col·laboració, la creativitat i el fet de compartir entre totes per enfortir el diàleg intercultural, intergeneracional i la integració social.

About the Author:

Leave a Comment!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *